Obseg cilindričnih ohišijnih aksialnih ATEX ventilatorjev, s premeri od 400 do 1250 mm. Ohišja so oblikovana iz valjane pločevine s korozijo odporno prevleko, namočeno v vroči cink. Vsi modeli vključujejo ločene lopatice iz litega aluminija visoke kakovosti, zaklenjene v stisnjeno ohišje iz pločevine. Primerni za namestitev z vodoravnim ali navpičnim pretokom zraka. Vsi modeli so na voljo v kratkih in dolgih (LP) različicah ohišja. Dolge različice ohišja vključujejo velika pregledna vrata.
Motorji Na voljo, odvisno od modela:
z motorji trofaznimi motorji s 2, 4 ali 6 poli.
Vsi motorji imajo zaščito IP55 in izolacijo razreda F Električno napajanje: Trofazno 230/400V-50Hz do 3 kW. Trofazno 400V-50Hz, za motorje z večjo močjo in motorji z dvema hitrostma. (Poglejte karakteristično tabelo).
Dodatne informacije Standardna smer zraka: Konfiguracija oblike B (impeler nad motorjem).
Na zahtevo Smer zraka: Konfiguracija oblike A (motor nad impelerjem).
ATEX različice so na voljo za 3-fazne modele. Za delovne temperature od -20ºC do +40ºC.
ATEX proti eksploziji - Plin: V standardni ATEX različici so protieksplozijski motorji brez termične zaščite. Če se uporablja s frekvenčnim pretvornikom, je treba zahtevati protieksplozijske motorje s toplotno zaščito tipa PTC. II 2G Ex d IIB T4 II 2G Ex d IIB+H2 T4 (s motorjem Ex d IIC T4)
ATEX povečana varnost - Plin: II 2G Ex e II T3
ATEX - Prah: V standardni ATEX različici so ATEX motorji za prah brez termične zaščite. Če se uporablja s frekvenčnim pretvornikom, je treba zahtevati ATEX motorje za prah s toplotno zaščito tipa PTC. Vnetljive delce in neprevodni prah: II 3D Ex tc IIIB T125ºC Prevodni prah: II 3D Ex tc IIIC T125ºC (z motorjem IP65)
TGT ATEX proti eksploziji modeli s premerom 400 in 450 mm so na voljo le v dolgi različici ohišja LP. ** TGT ATEX proti eksploziji modeli s premerom 500 do 1250 mm so na voljo v kratki in dolgi različici ohišja LP (različica K ali L ni na voljo).
Za izbiro TGT ATEX se obrnite na krivulje učinkovitosti za THGT ali Easyvent. Opozorilo: električni podatki se lahko razlikujejo za ATEX motorje.